Tabuk nélkül, csak pozitívan!

The Moments Of Life

The Moments Of Life

Spagettifagyi és időzítési problémák

Ha az ember engedi, szembejönnek vele az élmények!

2015. december 27. - MomentsofLife

a-kave-mint-olyan_efcf7c6bcfad3179c8876a8b184d0551.jpg

Hallottál már a spagettifagyiról? És a pizzafagyiról? A lasagne fagyit már meg sem említem.
Mindez kávéval, teával, reggelivel, ebéddel és mosolygós lányokkal.

És hogy hol található?
A Nyugatitól 3 percre, Szent István Körút 28. 3/2 (leszállsz a villamosról, lemész az aluljárón, feljössz, és a Visegrádi utca előtt egy kicsivel)
Nemrég nyitottak, ha van kedved, nézz be, én csak ajánlani tudom.

De kezdem az elején.
Amúgy nem kávézom. Mostanában. Annyit… De az utóbbi időben tényleg nem is ittam kávét, de tegnap úgy hozta a sors, hogy korábban értem valahova, és volt egy órám.

Tudni kell rólam, hogy notórius késő vagyok. Tegnap is rohantam, hogy odaérjek a megbeszélt időben. De azt is tudni kell, hogy néha vagyok olyan figyelmetlen, hogy elnézem az órát. Na, ez történt reggel. Bumm.

Lényeg a lényeg, ott voltam Budapest közepén, nulla helyismerettel. Szuper. Idegeskedni ilyenkor már felesleges, hogy alhattam volna tovább. Megtörtént a baj, hozzuk ki belőle a legtöbbet!

Nem messze láttam egy aranyos kis bisztrót, és ugyan a „kávé elvitelre” felirat fogott meg, de gondoltam, ahol elvitelre van, ott helyben is lehet fogyasztani.

Nem bántam meg! A Spagetti Ice igazából fagyizónak indult, sütiző, reggeliző-ebédező, kávézó és minden ízében olasz kis aranyosság, hihetetlen kedves pultos lányokkal, mosollyal.
És lévén hogy az olasz imádatom az egekben van amúgy is, kifejezetten kellemes volt hallani, ahogy egy vendég olaszul társalog a szomszéd asztalnál.

Azt hittem, itt van végem, de mikor megkaptam az én egyszerű kis hosszúkávémat, akkor tetőzött az egész. Finom volt! Vagyok elég finnyás, hogy azért tegyek cukrot a kávéba, hogy ihatóbb legyen, de ebbe nem kellett(mellesleg kedvesen 3 féle édesítő dolgot hoztak, mellé sütit és vizet. Azt hiszem ez mindent elárul).

Kíváncsi lettem, és megnéztem az étlapot. Először fel se fogtam mit látok. A hely specialitása ugyanis, a spagetti fagyi, de olyan ínycsiklandó a képeken, hogy ha több időm van (és melegebb az idő) biztos, hogy kipróbálom. Aztán jött képeken a pizza fagyi, a lasagne fagyi, és minden, amit fagyiból el tudsz képzelni, még maga Miki egér is. Koktélok, kelyhek, mint sehol máshol.


És tudod mi az ami miatt nem érdemes kihagyni?
Minden, de minden olasz.
Olasz alapanyagból dolgoznak, olasz a parmezán, a paradicsomszósz, az összes alap. Amit nem készen rendelnek, azt pedig helyben készítik el.
Kapható természetesen „normális” pizza, lasagne és spagetti is, amolyan al dente módon, de buscetta(pirítóshoz hasonló dolog, különféle fincsi feltétekkel) croissant(nutellás, lekváros, de tojásos-baconos is van), bagett, toast, palacsinta és torták, tea, kávé, és frissen facsart gyümölcslevek…
Már a gondolatra is elfog a vágy, hogy visszamenjek.

 

És csak hogy epilógussal is éljek:
Ma reggel dühönghettem volna, hogy így-úgy-amúgy, alhattam volna tovább, nem kellett volna, loholjak és izguljak hogy elkésem, és különben is kiszúrt velem a világ. El is ronthatta volna a napom – ha engedem.

De ennek az élménynek jobban örülök, és annak is, hogy engedtem a vágyamnak hogy boldog legyek, és ez vezessen, tegnap épp ide.

Ez benne a szép. Holnap majd másik szép hely fele visz.

A bejegyzés trackback címe:

https://themomentsoflife.blog.hu/api/trackback/id/tr418205244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása