Tabuk nélkül, csak pozitívan!

The Moments Of Life

The Moments Of Life

Rossz kedved van? Pucolj hagymát! De komolyan...

...Néha le kell ülni hagymát pucolni.

2015. december 27. - MomentsofLife

cry.jpg 

Mindenkivel előfordult már hogy pocsék napja volt. Hogy rosszul kezdődött, vagy ha nem is legalább mégrosszabbul folytatódott, és a végén már bármit csinált, csak fel akarta volna gyújtani a világot.
Vagy elbújdosni.
Vagy mindkettő...

Velem ez ma történt meg.
Nem volt rossz reggelem, csak egy elég pocsék éjszakám, és utána egész nap olyan demotivált voltam hogy szenvedés volt nézni is, ahogy egész nap nem csináltam semmit. Megjegyzem, ezt nem tehetném meg, mert ennyi időm nincsen. És mennél többet nem csináltam semmit, annál jobban frusztrált, hogy egy csomó feladatot már meg kellett volna csináljak. Néhányat tegnapra.

A lényeg az, hogy  mikor végre elkezdtem bármit csinálni már olyan ideges és frusztrált voltam hogy semmi nem ment.  Ráadásul bárki aki hozzám szólt idegesített. "Hogy lehet ennyi értetlen ember körülöttem?!?" - csak ere bírtam gondolni.

Csak mondom, hogy általában nyugodt vagyok. És szeretem ha valamit békésen lehet megoldani. Szoktam is olvasgatni okos emberek gondolatait hogy hogyan engedd el, tedd túl magad a dolgo, és nyugodj le, de momentán csak olaj volt a tűzre. Nem bírtam megnyugodni.

Tehát nagy dirrel-dúrral leültem ebédet főzi. Este 6-kor. És ne tévesszen meg senkit, igen ez az ebéd még mindig. Egy ilyen nap után ezt ne hányja senki a szememre.

És elkezdtem hagymát vágni…

Ennél jobb terápia, kérem szépen nincsen!
Mert mi történik? Persze elkezdi csípni a szemem. Olyan mérges vagyok, hogy mostaztán csakazétis meghal az összes idióta zöldség, ha belehalsz is. És közben sírsz. És kisírod magad.

Azon kaptam magam egy idő után, hogy szinte zokogok, és nem csak a hagyma miatt. Mire megpucoltam - bevallom kicsit több hagymát, mint amennyit egy hét alatt megfőzök - már csak nevettem.
Elmúlt a stressz.

Szóval gyerekek, ha bárkinek gondja van, stresszelt és ideges, íme a legjobb recept amit javasolni tudok: végy másfél kiló hagymát és addig pucold, amíg nem kapsz nevetőgörcsöt a helyzettől. Mert vicces :D

A problémát ugyan nem oldja meg, ám a nézőpontodat képes megváltoztatni, és ez a legtöbb esetben már elég is.

A bejegyzés trackback címe:

https://themomentsoflife.blog.hu/api/trackback/id/tr478205116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása