Tabuk nélkül, csak pozitívan!

The Moments Of Life

The Moments Of Life

Egy igazi karácsonyi ajándék...

2015. december 27. - MomentsofLife

szeretet-karacsony-03.jpeg

’Egy ajándék tele szeretettel.’ ez volt a kártyán.

Van egy húgom. Illetve kettő is, ha pontos akarok lenni.

A kisebbik lassan 6 éves. Neki a karácsony még varázslatos. Még jön a Jézuska, amíg elmegyünk sétálni és hoz egy egész feldíszített fát. De emellett tudja, hogy az ajándékokat mi adjuk egymásnak, így ő is készít apróságokat.

És ez számomra hihetetlen megható volt.

Elgondolkoztam: a legtöbbször fáradtan érek haza. Ha valamit mutatni is akar, csak rápillantok, hogy jó, vagy szép, és már megyek is tovább. Sok dolgom van, ez igaz. De nem mentség. Nem mentség arra, hogy nem állok meg, és csodálkozom rá arra, amit mutat, mint ahogy ő. Mert az épp, amit mutat igenis neki fontos. Hát nekem miért nem?

Ma este lefekvés előtt rápillantottam az éppen kicsit kupisabb asztalomra, és megakadt valamin a szemem. Egy fura fecnin: egy elnagyolt műgonddal összeállított masniszerűségen és egy üdvözlőlapon. Rajta helytelenül a nevemmel, és hogy boldog karácsonyt – szintén összecsúszott betűtípussal.

És a helyzet az, hogy meghatódtam. Egy kicsit meg is könnyeztem. A legkisebb húgomtól kaptam a legcsodásabb karácsonyi ajándékot: a rácsodálkozást. Úgy néztem ezt a kis darab valamit, mintha egy világ volna.

Másnak lehet, hogy nem jelentett volna semmit. Esetleg szemétnek is nézi és kidobja. Én ehelyett kitűztem a parafatáblámra, a többi kincsem mellé.

Mert lehet, hogy én sokszor nem figyelek rá, de ő figyel rám. Gondol rám, és fontos vagyok neki. És egy kicsit elszégyelltem magam.

Lehet, hogy nem vagyok tökéletes ember, de azóta még jobban igyekszem jobb lenni. Miatta.

A bejegyzés trackback címe:

https://themomentsoflife.blog.hu/api/trackback/id/tr138205260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása