Tabuk nélkül, csak pozitívan!

The Moments Of Life

The Moments Of Life

Liebster Blog Award avagy jéé meglepetés

2016. február 21. - MomentsofLife

nevtelen-1.jpg

 

 

 Megkaptam életem első díját! - nem is egyszer, de rögtön kétszer is :)
Ez azért nagy dolog számomra, mert csak nemrég csöppentem bele a blogolásba, és még mindig keresem a hangom és a stílusom, amivel őszintén és lényegre törően tudnám elmondani és felvállalni mindazt, amit gondolok. Szóval kezdő blogíró lelkemnek hatalmas értékelés, hogy erre méltónak találtattam vala, amiért hálás is vagyok Nagy Ildikónak, akinek a blogja itt található, és Tóth Evelinnek, akié pedig itt van - ésszeretném megragadni az alkalmat arra hogy kifejezzem menniyre tetszik mindkettőtök blogja :)

 

 

A szabályok röviden:
1. Megköszönni a díjra jelölő bloggert
2. 11 feltett kérdésre válaszolni
3. 11 érdekesség magamról
4. Jelölni másik maximum 11 bloggert
5. Feltenni a jelölteknek 11 kérdést.

 

Ildikótól a következő kérdéseket kaptam:

  1. Mi indított el, hogy blogot vezess?

Húú, ez egy érdekes téma. Először egy barátnőm kezdett blogolni, ő ihletett meg, és amikor társbloggert keresett csatlakoztam. Először csak hébe-hóba írtam neki, aztán időhiány miatt már teljesen én vittem a blogját, és a "plusz teher" ellenére is nagyon tetszett. Innen már csak egy lépés volt az, hogy saját blogot indítsak, mivel a kisasszony nem szándékozott visszatérni, és a blogját is meg akarta szüntetni.

  1. Mit foglal magába a blogod címe?

A következő nagy dolog miután elhatároztam, hogy saját blogot indítok természetesen az volt, hogy oké, de akkor kell egy név. Azért választottam végül a  The Moments of Life nevet, mert úgy gondolom, hogy az élet csupán pillanatok sokasága, és minden pillanat csodálatos és egyedi, megismételhetetlen. És ebből fakadóan hiszem, hogy varázslatos az élet, és úgy gondolom, csak rajtunk múlik, hogy boldogok vagyunk-e.
És én szeretném megosztani a boldog pillanatait az életemnek, és boldog pillanatok keresésére sarkallni az embereket. Valamiféle ilyen világmegváltó terveim voltak és vannak még mindig.

  1. Honnan veszed az ihletet a bejegyzéseidhez?

A mindennapokból. Tudni kell rólam, hogy enyhén grafomán vagyok, és írásban sokkal egyszerűbb gondolkoznom. És rengeteget szoktam gondolkozni, következtetésképp rengeteget írok. Amiket megosztok itt az csupán az a kis szelete a mindennapjaimnak, amit esetleg tanulságosnak, elgondolkodtatónak, vagy megosztásra érdemesnek érzek.
Ehhez képest előfordul olyan is, hogy nem tudok mit felrakni, mert egyszerűen nincs időm elgondolkozni, vagy leülni leírni ami eszembe jut, ilyenkor vagy régebbi gondolatot veszek elő újra, vagy szégyenszemre sajnos hanyagolom a blogom.

 

  1. Milyen témájú blogokat olvasol?

Ó, rengeteg minden érdekel. Imádom a receptes blogokat, a DIY és lakberendezős oldalakat és bármilyen elgondolkodtató cikk felett el tudok merengeni. Viszont fontosnak tartom a pozitív szellemet, és legjobban azokat a bloggereket szeretem, akik hasonlóan a boldogságot és életszeretetet tartják szem előtt valamilyen formában. Bíztat, hogy nem vagyok egyedül a témában. Illetve van mostanság egy személyes kedvencem, ami az intuitív táplálkozásról szól, és mintha minden betűje nekem lenne írva (ha érdekel, megtalálod itt)

 

  1. Milyen életeseményt élnél meg újra?

Az első csókot, amit a párommal váltottam. Bármikor újraélném, és sokszor.
Na, nem mintha jelenleg nem lenne jó vele a csók, de valahogy az első különleges...

  1. Számodra mik az apró örömök életben?
    Imádom a természet csodáit. Ha kék az ég felettem, ha látom a naplementét, a holdat éjjel - ezeken bármikor elgyönyörködöm - és a környezetem örömére gyakran hívom fel a figyelmüket ezekre a csodákra, szerintem néha már unják is.
    Szeretem, ha valakinek mosolyt csalhatok az arcára, vagy megnevettethetem. Vagy megvigasztalhatom. Szeretem az aranyos dolgokat: odavagyok a mesékért, a csillogós matricákért és az apró kedveskedésért. 

 

  1. Mi volt eddigi életed legjobb döntése?

Hű... Ez azért fogós kérdés, mert egyik döntésemet se bántam meg eddig szerintem, legalábbis momentán nem jut ilyen eszembe, és ennél fogva nehéz kiragadni egyet, ami a legjobb lenne.
De azt hiszem talán az, hogy akkor is élvezni fogom az életemet, ha nehéz, és kilátástalan. Mert ez az Én életem, és boldog szeretnék lenni. (és az a jó ebben a döntésben hogy minden nap minden percében eldönthetem újra és újra)

 

  1. Mi az, amitől teljesen kikapcsol az agyad / mi az, ami lenyugtat?

Na, ez is egy nehéz kérdés, ugyanis szerintem lehetetlen kikapcsolni az agyam, de komolyan. Valahogy mindig kattogok valamin. De azt hiszem a legkevesebb gondolatom egy jó film/mese vagy egy jó könyv mellett van. És nem árt hozzá egy bögre kakaó sem.

  1. Mi a legnagyobb erényed?

Talán az, hogy megpróbálom megérteni az embereket. Mert hiszem, hogy attól még hogy én gondolok valamit, az nem jelenti azt, hogy más ne gondolhatná teljesen jogosan az ellenkezőjét. A megértésre és az elfogadásra törekvés szerintem az az alap dolog, ami a harmonikus együttélés titka, és ha mindenki csak egy picit megpróbálná megérteni a másikat, jobb lenne a világ. Szeretem megtalálni az emberekben a döntéseik és gondolataik miértjét, és ha megvan, már nem tudok haragudni senkire, mert értem, hogy mit miért tett.

 

  1. Milyen új dolgot próbáltál ki/tanultál legutóbb?

A mogyoróvajas banános pirítóst. Mindenkinek ajánlom, de komolyan  :D

 

  1. Ki a példaképed?

Nincsen konkrét példaképem. Nem akarok egyetlen emberre se hasonlítani, és felesleges dolognak is tartom, hogy megpróbáljam. Egyediek vagyunk, tehát soha nem leszek olyan, mint egy másik ember. Szerintem nem másra kell hasonlítani, akkor se, ha jó dolgot csinál, és egyetlen ember akire hasonlítani érdemes az saját magunk, és saját magunkból kell kihozni azt, ami a legjobb. Mondjuk úgy, hogy arra törekszem, hogy önmagam példaképe legyek.

 

 Íme az Evelintől kapott kérdéssor:

 

1. Mi motivál téged a blogírásban?

Emltettem  világmegváltó gondolataimat, ez motivál. Hogy boldogságot csempészhetek az emberek mindennapjaiba, vagy legalábbis ebben reménykedem :)

 

2. Milyen gyakran olvasol? Melyik könyv az abszolút kedvenced?

Imádok olvasni, de sajnos mióta egyetemre jöttem maximum csak a szakomhoz kapcsolódó könyveket olvasom el, másra nincs időm. Szó se róla Margared Mead Férfi és nő című műve nem rossz, harmadik helyen momentán a Trónok harca sorozat áll, bár kapcsolatunk viszontagságokkal telve indult, második kedvenc a Harry Potter könyvek, abból is az első három. De az abszolut teljesen és véglegesen kedvenc évek óta Exupéry Kishercege.

 

3. Mi alapján választasz olvasnivalót?

Ha betévedek egy könyvesboltba először borító alapján, aztán beleolvasgatok, és általában nem tudom letenni, szóval hazaviszem. Legtöbbször viszont visszajelzések alapján választom ki azt, ami nekem is tetszene - így találtam rá az Eragon és a Garabonc sorozatra is, és nem bántam meg.

 

4. Melyiket szereted jobban, az ebook-ot vagy a papír alapú könyvet?

A papír. Mindenképpen papír alapút. Az ebook hasznos, de régimódi vagyok azt hiszem :)

 

5. Ha választhatnál egy könyves világot ahová eljuthatsz, melyik lenne az?

Harry Potter, egyértelműen, az első 2-3 kötet világát élném meg, mondjuk egy hugrabugos szemével.

 

6. Gondolkodtál már vlogolásban? Mi szól ellene és mi mellette?

Nem gondoltam még rá... Talán az szól ellene, hogy nincs túl fotogén arcom szerintem, szóval nem vagyok benne biztos hogy egy videóban jól néznék ki... Mellette pedig az szól hogy sokkal személyesebb tud lenni a mondandó ha ott van mellette az arcom. 

 

7. Mi az eddigi legnagyobb büszkeséged a blogoddal kapcsolatban?

Először is az, hogy elkészült:3 napot ültem fölötte vért izzadva a néven és a kinézeten, és ugyan biztos vagyok benne hgy fog még változni a kinzet, a legelső büszkeséghullámom az volt hogy igenis képes voltam megcsinálni anti-technikai zseniként - és tetszik ami lett belőle. Ezen kívül természetesen ez a díj is büszkeséggel tölt el, hogy érdemesnek ítéltetek rá :)

 

8. Mikor indult a blogod?

2015. december 27-én.Mint mondtam 3 napot ültem a dolgon szóval az igazi születése Karácsony volt :)

 

9. Számodra mik a legfontosabbak egy jó blognál?

Szeretem ha ízlésesen néz ki egy blog, emellett ha a mondanivalója az élettel foglalkozik, valamilyen formában boldoggá tesz, mosolyt csl az arcomra, vagy elgondolkodtat már megnyert magának az oldal.

 

10. Hogyan tartod fenn a folyamatos érdeklődést az olvasóidban?

Ez nagyon jó kérdés... Fogalmam sincs egyenlőre, igyekszem kitapasztalni hogy mik azok a témák amik érdekelnek engem is és a többieket is, de egyenlőre még nincs konkrét receptem semmire - próbálkozom :)

 

11. Mit gondolsz az online nyereményjátékokról?

Egyetlen dolog amit így online nyertem az a Bíborhajú sorozat első része volt Beninától, és amellett hogy hatalmas meglepetés volt hogy nyertem valamit a könyv is tetszett, szóval kellemes dologak tartom de nem foglalkoztat nagyon a dolog.

 

 

 

11 érdekesség rólam:

1, Imádok aludni. Sokan mondták már, hogy na, majd ha egyszer gyerekem lesz, akkor majd hozzászokom ahhoz, hogy nem alszom. Erre csak az a válaszom, hogy pont ezért kell most kiélveznem a dolgot, és délig aludni - a ritka napokon, amikor megtehetem.

 

2, Szeretem az egyedi dolgokat, amik megkülönböztetnek a többi embertől. Ennél fogva a divat, mint olyan nem tud izgatni, és nem szeretem a tömeg dolgokat, az egyformaságra való törekvést. Viszont odáig tudok lenni az emberek szépséghibáiért - egy pötty az arcon, egy furán kunkorodó száj - mert ez is egyedi és megismételhetetlen.

 

3, A kedvenc színem a szivárvány. Nagyon szeretem a színes dolgokat, a minél színesebb ruhadarabokat, kiegészítőket, használati tárgyakat. Mindent festek, színezek és matricázok, ha tehetem, és ebből fakadó gyengeségem hogy elég gyakran vásárolok aranyos, színes de haszontalan dolgokat.

 

4, Talán cipőmániás vagyok. Szerintem már javult a helyzet, de volt idő, amikor nem tudtam úgy kijönni a boltból, hogy ne legyen nálam legalább egy cipő. Ma már ezt meg tudom állni, de a párom elővigyázatosságból azért néha kézen fog egy-egy cipőbolt kirakata előtt és szépen tovább húz onnan.

 

5, Szeretek takarítani. Ez lehet, hogy fura, de valahogy megnyugtat. Szeretem, hogy tisztaság marad utánam, és az sem elhanyagolandó tény, hogy olyankor mindenki békén hagy és szépen egyedül gondolkozhatok bármin.

 

6, Hiszem, hogy én irányítom az életemet. Hiszem, hogy a döntéseim alakítják a valóságomat, azt, amit megélek, és azt, ahogy megélek bármit. Hiszem, hogy a boldogság nem külső dolgok eredménye - pénzzé, autóé vagy egy szép nagy házé -, hanem belső elhatározás. Akkor pedig miért ne lehetnék boldog a mindennapokban, miért ne fogadhatnám mosolyogva az élet nehézségeit, és miért ne próbáljam megmutatni másnak, hogy a boldogságuk kulcsa a saját kezükben van?

 

7, Nem hiszek a függőségben. Mármint látom az embereket, akik egyre másra esküdöznek, hogy igenis függnek valamitől, legyen az alkohol, cigaretta vagy internet, de azt nem hiszem el, hogy ne tudná letenni a függősége tárgyát bárki, ha igazán akarná. Hiszem, hogy a saját szabadságunkat csak mi korlátozzuk.

 

8, Szeretek „pörögni”. Lételemem, hogy mindig csináljak valamit, az unalom és semmittevés ismeretlen fogalom. Valahogy mindig találok valamit, amit csinálhatok - ebből fakad szerintem, hogy gyakran túlvállalom magam és 300 százalékon működve lehozom a napot és a csillagokat is az égről, ha azt határozom el. De mindezt élvezem.

 

9,Szeretem a növényeket, de be kell lásam, hogy ők nem szeretnek engem - valahogy mindig kihalnak mellőlem, és még nem jöttem rá hogy miért... De komolyan: édesanyámat egyszerűen imádják, és ugyanúgy locsolom a virágaimat, mint ő, az enyémek mégis öngyilkos jelöltek egytől egyig. 

 

10, Néha van, hogy megkívánok egy ételt, és kb 2 hétig képes vagyok mindenhez azt enni. Ilyen az olívabogyó, a ruszli, a kefir, vagy a wasabi. Aztán ha meguntam, pár hónapig rá se nézek. Kivéve a mozzarella. A mozzarella bármikor és minden mennyiségben jöhet.

 

11, Nem egyszerű az életem, ahogy senki másnak sem az. Megvannak a magam kis hullámvölgyei és napsütéses csúcsai is, és vannak elég nehéz pillanatok. Nem vagyok különleges olyan szempontból, hogy amit én csinálok, azt ne tudná más is. Ezért hiszem, hogy ha én képes vagyok mosolyogni és felállni ha elestem, akkor bárki más is képes erre. És képesek vagyunk a boldogságra.

 

 

 

Nagyon sok blogger megkapta már ezt a díjat, általam olvasottak közül is, úgyhogy igyekeztem olyanokat összeszedni, akik még nem kaptak, de olvasom őket vagy tetszik a mondanivalójuk - persze lehet, hogy közben hozzátok is elért a dolog, ha így van, akkor bocsánat, de kettő jobb, mint egy sem, nem? :)

 

Íme, akiknek én szeretném továbbadni:

Az én kérdéseim hozzátok:
1. Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?
2. A blogolás mennyire része a mindennapjaidnak?
3. Ha bármit megtehetnél mi lenne az?
4. Hol élnél legszívesebben?
5. Mi a kedvenc vicced?
6. Van olyan téma amiről nem írnál? Ha igen miért?
7. Mi az, ami bármikor jókedvre derít?
8. Szerinted mi a legfontosabb az életben?
9. Mi a kedvenc idézeted?
10. Mi a célod a blogoddal?
11. Miért jó bloggernek lenni?

A bejegyzés trackback címe:

https://themomentsoflife.blog.hu/api/trackback/id/tr168398926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági (csakcsináld) · www.csakcsinald@cafeblog.hu 2016.02.21. 00:44:50

Köszönöm szépen! :) Külön öröm, hogy valaki olyantól kapom a díjat, aki hasonló témában ír, mint én. Jó volt olvasni a válaszaidat, több hasonlóságot is találtam közöttünk. :) Tetszenek a kérdések is! ;)

MomentsofLife 2016.02.21. 00:52:09

@D.E.Á.:
Örülök ha örömet szereztem :) Várom a te válaszaidat ;)

MomentsofLife 2016.03.07. 15:16:06

@D.E.Á.: Köszönöm, elolvastam :)Az idézetek nagyon tetszettek :)
süti beállítások módosítása